حرکت

أللهم أخرجنی من ظلمات الوهم و أکرمنی بنور الفهم

حرکت

أللهم أخرجنی من ظلمات الوهم و أکرمنی بنور الفهم

حرکت

مقام معظم رهبری:
باید همه‏ آحاد ملت، کوچک و بزرگ، مسئولان در سطوح مختلف و هرکس که کارى در دستش است، این نکته را حدیث نفس خود کند و پیمان ببندد که راه امام را ادامه دهد و به سمت هدفهاى او «حـرکـت» کند.

آخرین نظرات

مراقب رفتار خود باشیم

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 

 

دیروز به خاطر تحقیق روی موضوعی، مراجعه ای به بیانات رهبری داشتم. در حین جستجو، مطلبی از ایشان دیدم که خیلی برام جالب بود.

فرمایش ایشان خطاب به همه ما این بود که در هر گوشه ای از این مملکت و در هر پست و مقامی که هستید، باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید، زیرا ما در زیر تابلو نظام اسلامی زندگی می کنیم، پس هر خطا و اشتباهی که انجام می دهیم، به نام ج.ا.ا و به نام ولی فقیه ثبت خواهد شد!

 

بیانات ایشان در سال 1370 و در دیدار با کارکنان صدا و سیما ایراد شده است:

«بارهاى شما هم بر دوش من است؛ یعنى این برنامه‏ى «سلام صبح‏ بخیر» را که گاهى گوش مى‏کنم، هر کلمه‏یى که آن آقا مى‏گوید، احساس مى‏کنم که من دارم مى‏گویم؛ یعنى با نگرانى گوش مى‏کنم؛ این را شما بدانید. همه‏ى برنامه‏هاى شما را که من گوش مى‏کنم، دغدغه‏اى در عمق ذهن من وجود دارد؛ یعنى احساس مى‏کنم که شما دارید حرفى را مى‏زنید که مسئولیت آن حرف با من است؛ حقیقت قضیه هم این است؛ یعنى مسئول کار شما من هستم؛ البته نه اینکه شما مسئول نیستید؛ اما من احساس مسئولیت مى‏کنم؛ نسبت به همه‏ى این نظام هم همین‏طور است. یک مأمور نیروى انتظامى هم که در خیابان دارد راه مى‏رود، من با نگرانى نگاه مى‏کنم؛ چون مى‏دانم که مسئول کار او هم من هستم.»

 

آقا، خیالتان از بابت ما راحت .... (چه بگویم) .... باشد یا نباشد؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۰
محمد علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">